Loading

Lago di Como | Lake Como | George Clooney wasn't home :-)

Enjoy the summer days – Christmas is in six months – Have fun and take care. ♥

Für keine Kohle dieser Welt ☆☆☆
Visible by: Everyone
(more information)

More information

Visible by: Everyone

All rights reserved

Report this photo as inappropriate

31 comments

Günter Klaus said:

Wunderschön ist deine Aufnahme mit dieser Lichtstimmung noch liebe Kayleigh,es herrscht auch eine wunderbare Ruhe über den See :))

Wünsche noch ein schönes Wochenende,liebe Grüße Güni :))
2 days ago ( translate )

Kayleigh said:

Dankeschön lieber Güni :-) und ein Täschen Kaffee mit viel Zucker für dich, für ein schönes Wochenende ☕☕
2 days ago ( translate )

Le miroir de l'aube said:

Beau noir et blanc, j'aime...
2 days ago ( translate )

Kayleigh replied to Le miroir de l'aube:

Merci, Lio, ça me fait plaisir et ça me rend heureuse :-)
42 hours ago ( translate )

Nicole Merdrignac said:

Superbes photo N&B de ce lac et lumière. Bon week-end.
2 days ago ( translate )

Kayleigh replied to Nicole Merdrignac:

Merci beaucoup, Nicole, ça me rend heureuse :-)
42 hours ago ( translate )

Don Sutherland said:

Awesome atmospheric photo and reflection.
46 hours ago

Kayleigh replied to Don Sutherland:

Thank you a lot, Don :-)
42 hours ago

Nouchetdu38 said:

Großartiger bianco e nero*****************************
Wünsche dir ein wunderschönes Wocneende!!!!
46 hours ago ( translate )

Kayleigh replied to Nouchetdu38:

Dankeschön Nouchet, gleichfalls für dich und freundliche Grüße zurück :-)
42 hours ago ( translate )

Peter_Private_Box said:

Hi Kayleigh
A wonderful and interesting picture, which I like very much!
Very nice composition
Great grey colours too
I did wonder if we had both stood on the same spot ....
www.ipernity.com/doc/2247998/46632508
Best Wishes, a nice week ahead, and stay safe!!
Peter
45 hours ago

Kayleigh replied to Peter_Private_Box:

Many thanks, Peter. Your image is beautiful, and I think we stood face-to-face :-)
42 hours ago

Karl Hartwig Schütz said:

Verrechnet:-))) Da war ich auch so in etwa zu der Zeit. Klasse!
44 hours ago ( translate )

(´◡`) JohnNymer said:

Ooooh! No Clooney??? No Nespresso, then :(((
43 hours ago

Franck Chabal said:

Il t'a posé un lapin, c'est scandaleux! :o))))
42 hours ago ( translate )