Loading

Bon mardi mes ami(e)s ❤️

Merci de vos visites et comms***************************❤️
Visible by: Everyone
(more information)

More information

Visible by: Everyone

All rights reserved

Report this photo as inappropriate

18 comments

Joe, Son of the Rock said:

Cette image a une qualité mystique. Bonne journée. Amitiés, Joe
16 months ago ( translate )

William Sutherland said:

Gorgeous capture!

Admired in: www.ipernity.com/group/tolerance
16 months ago ( translate )

Amélie said:

merveilleux endroit Angélique
bises et bonne journée
16 months ago ( translate )

Claude said:

Superbe Angélique , bonne journée aussi .
16 months ago ( translate )

Pam J said:

SNOWY CHILL ! HERE IS COLD BUT NO SNOW !

HUGSSSS
16 months ago

Malik Raoulda said:

Magnifique et Admirablement partagée avec cette magnifique réflexion.
Bonne et agréable journée paisible et reposante.
16 months ago ( translate )

Annemarie said:

splendide

Have a nice day!
16 months ago ( translate )

Makrofan said:

Sehr schöne Winteraufnahme!
16 months ago ( translate )

Frany said:

superbe photo mon ange j'♥♥♥
bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
16 months ago ( translate )

Günter Klaus said:

Das kommt sehr schön zur Geltung mit diesen hereinhängenden,winterlichen Zweig liebe @ngèlique :))

Wünsche noch einen schönen Tag,liebe Grüße Güni :))
16 months ago ( translate )

J.Garcia said:

Un paysage au-dessus de l'eau et un sous l'eau
Très bel effet, Angèlique
16 months ago ( translate )

DOMCHO said:

Joli vision de cette période neigeuse de 2018
16 months ago ( translate )

cammino said:

Schöne Winteraufnahme.
16 months ago ( translate )

Peter_Private_Box said:

Hi Angelique
I like this picture very much!
It is a very different and exciting composition
Fantastic feeling of 'cold' here!!
Best Wishes, and stay safe!!
Peter
16 months ago

Valeriane ♫ ♫ ♫¨* said:

magnifique vue enneigée************************
16 months ago ( translate )