Loading

Im Park

.
.
.
.
Fürstenlager Bensheim/Auerbach

Eine recht gute Woche wünsche ich Allen.
HBM
Visible by: Everyone
(more information)

More information

Visible by: Everyone

All rights reserved

Report this photo as inappropriate

31 comments

Roger (Grisly) said:

Excellent composition and a lovely capture with an attractive bridge , Heide
HBM and a nice week!
4 days ago

Heide replied to Roger (Grisly):

Thank you very much for this comment.
Same to you, Roger.
4 days ago

Nouchetdu38 said:

Wunderschönes, beruhigendes Grün!!!!******
HBM und wüsche dir eine gute Woche*******
4 days ago ( translate )

Heide replied to Nouchetdu38:

Vielen Dank, Jean-Pierre.
Ja - das Grün in der Natur ist gerade jetzt eine Wohltat.
4 days ago ( translate )

Annemarie said:

beautiful
Happy summer solstice and happy new week.
4 days ago

Heide replied to Annemarie:

Thank you very much, Annamaria.
4 days ago ( translate )

Ecobird said:

I love the little bridge and beautiful trees in this image Heide, and two thoughtfully placed benches to sit and rest and enjoy the scenery. Well composed and captured.

HBM and have a good week
4 days ago

Heide replied to Ecobird:

Thank you very much for your lovely, detailed comment and your kind wishes, Carol.
4 days ago

Ko Hummel said:

Eine Bank im Grünen und Schatten kann man gebrauchen. HBM Heide
4 days ago ( translate )

Heide replied to Ko Hummel:

Da stimme ich dir zu, Ko -
Vielen Dank.
4 days ago ( translate )

Brigitte ✨️ said:

Stille ✨️ ... zwei ruhige Plätze zum Verweilen ❤
4 days ago ( translate )

Heide replied to Brigitte ✨️:

Danke sehr, Brigitte.
4 days ago ( translate )

Don Sutherland said:

Very beautiful capture.
4 days ago ( translate )

Heide replied to Don Sutherland:

Many thanks, Don.
4 days ago

Gudrun said:

Viel Grün um die Bänke, das wirkt angenehm speziell bei heutigen Temperaturen- HBM!
4 days ago ( translate )