Loading
Sign in
You are not signed in
Home
Groups
Explore
Search
Search on ipernity
Search for someone
Among all the posted photos
Among all the PUBLIC albums
Search for a group
Among all the PUBLIC articles
Search
Siebbi
/
Photos
Corridor
Visible by: Everyone
(more information)
More information
Visible by:
Everyone
Attribution + non Commercial + no derivatives
Taken on Tuesday January 15, 2008
Posted on Thursday January 17, 2008
1 046 visits
1 person likes
Report this photo as inappropriate
4 comments
Siebbi
said:
LOL! Nein, da habe ich nur die Kamera einfach so auf den Boden gelegt. Bei einem andern habe ich allerdings wirklich flach auf dem Rücken gelegen:
--
Seen in my account recent activity
(
?
)
18 years ago
(
translate
)
Siebbi
said:
@Anne:
1. keiner da
2. was ist eigentlich daran peinlich?
3. hab nicht gelegen, nur die Kamera :-)
--
Seen in my account recent activity
(
?
)
18 years ago
(
translate
)
Brigitte ✨️
said:
Hast Du den Schlüssel für unser Rathaus ?
Tolle Perspektive !
18 years ago
(
translate
)
Siebbi
said:
Nochmal Danke! Nee, den Schlüssel braucht man nicht. Die haben doch ganz nomal auf. Man muss nur so spät hingehen, dass kaum noch jemand da ist.
--
Seen in my account recent activity
(
?
)
18 years ago
(
translate
)
You must sign in to add a comment.
4 comments
Siebbi said:
--
Seen in my account recent activity (?)
Siebbi said:
1. keiner da
2. was ist eigentlich daran peinlich?
3. hab nicht gelegen, nur die Kamera :-)
--
Seen in my account recent activity (?)
Brigitte ✨️ said:
Tolle Perspektive !
Siebbi said:
--
Seen in my account recent activity (?)