Visible by: Everyone
All rights reserved
PascalL said:
Dida From Augsburg said:
klaus 040 replied to Dida From Augsburg:
Jaap van 't Veen said:
Xata said:
klaus 040 replied to Xata:
Annemarie said:
Roger (Grisly) said:
Mikus said:
Franck Chabal said:
Christa1004 said:
trester88 said:
William Sutherland said:
klaus 040 said:
14 comments
PascalL said:
Dida From Augsburg said:
HBM und schöne Woche, Klaus!
klaus 040 replied to Dida From Augsburg:
Mit "jetzt" ist heute gemeint, da sieht sie jetzt wieder aus wie im PiP. - allerdings noch immer zemlich kalt (1°)!
Jaap van 't Veen said:
hBM
Xata said:
HBM Klaus.
klaus 040 replied to Xata:
Annemarie said:
Roger (Grisly) said:
Mikus said:
Franck Chabal said:
Christa1004 said:
trester88 said:
HBM und einen guten Start in die Woche, Klaus!
William Sutherland said:
klaus 040 said:
Thanks to you all for nice words and starlets .